2012. május 17., csütörtök

BB krémek

Engem is elkapott a BB láz!
Legalábbis a kíváncsiság, annyit olvastam róla, de nem próbáltam ki, mert nagyon alapozó párti vagyok.
De megtört a jég, és kipróbáltam, kettőt is. Az Estee Lauder BB krémjét, és a Clinique BB krémjét.

Íme a két termék:


 Estee Lauder DayWear BB :  


Az illata isteni, komolyan mondom, döbbenetesen finom. Az állaga is kellemes,selymes. A fedése nem túl erős, de kellemes érzést nyújt, a kisebb bőrhibákat elfedi, és egyenletessé teszi a bőrt. A finishe természetesnek mondható, de én púder nélkül semmit se tudok elviselni magamon. 35-ös fényvédőfaktor van benne,ami nagyon pozitív, főleg így nyáron!
De megmondom őszintén, nekem úgy vált be a legjobban, hogy a BB krémhez keverek az én kedvenc alapozómból ( MAC - Studio Fix Fluid ) és úgy dolgozom a bőrömbe. Így viszont imádom! Nem lesz túl erős a fedése, de azért fed, nem lesz picit sem fényes, de természetes hatású lesz. Pont olyan ami magamon nekem tetszik.

A tesztelés aktív periódusa alatt, ami kb 1 hét volt, észrevehetően szebb lett a bőröm. Sajnos nincs előtte- utána képem, de a homlokomon lévő kis bőrhibák sokkal szebbek lettek.





Clinique age defense BB cream:

Erősebb a fedése, mint az EL-nek, de nem alapozó szerű. Segít megelőzni a ráncok kialakulását, és elfedi a hibákat. Széppé teszi a bőrt, de én ezt is túl fényesnek éreztem magamon. Pedig nem az, és máson se olyan, de magamon úgy látom. Nincs zsíros bőröm, bár száraz sem, de szépen hidratált, és nem zsírossá tette az arcom, de púder nélkül én fényesnek éreztem. Őt is kevertem alapozóval, úgy szép volt nagyon. Ebben is van fényvédőfaktor, méghozzá 30-as.






Ő pedig a kedvenc alapozó szivacsom! Előtte a MAC #187 es Duo Fibre Brusht használtam, és azt is imádom, de amióta ezt a szivacsot megvettem, csak ezt vettem a kezembe. Annyira szépen beledolgozza, belesimítja az arcba az alapozót!



Estee Lauder BB:

Smink nélkül:


Sminkkel:



3 megjegyzés:

  1. Köszi a postot az EL szimpatikus, nekem ázsiai BB van, egy próbát az is megér ajánlom biztos találnál köztük megfelelőt. Viszonyíásképpen is jó lenne, hogy az európai válik be Neked jöbban vagy az ázsiai. Úgy tudom MAC-nek is van már vmi ilyesmi kréme :)

    VálaszTörlés
  2. Én is a koreait hasznalom,de érdekelnének ezek is,mennyibe kerülnek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az Estee Lauder az 9400 Ft, azt hiszem, a Clinique meg 6700 Ft ha jól tudom. :)

      Törlés