2012. január 2., hétfő

Smink mix

Sziasztok!
Ma megint sminkeket mutatok nektek. Egyszerű mindennapi sminkeket, meg a szilveszteri sminkemet,és a hangulatot :)

1. Barnás feketés smink kék szempillaspirállal. Egyszerű smink, és a kék kicsit feldobja. És ugyebár tudjuk, hogy a kék milyen jó a barna szemhez :)















2. Kék smoky, kék tusvonallal. Megint a kék :) ez az a smink, amit minden színnel szeretek, és szoktam is csinálni,zölddel, barnával, kékkel, lilával. Ez a forma nagy kedvencem tényleg :)




3. Szilveszter
Én nem voltam sehol bulizni,nem szeretem a Szilvesztert, kötelező bulizni menni... Csak akkor voltak jó szilvesztereim, amikor házibuliba jártunk, de idén nem hívtak :P , Szórakozóhelyre meg nem megyek, 3 éve mentünk egy nagyon felkapott helyre, ami annyira rossz volt, hogy végül, a  barátommal a Moszkva téren taxira várva ért minket az éjfél. Felettébb romantikus volt :) Na mindegy, azóta én vagy a barátnőmmel kettesben pizsipartyval töltöttem, vagy a barátommal. Idén ötvöztem a kettőt,nálam voltunk, a barátom,a legjobb barátnőm,és az ő barátja. És így volt tökéletes!!! :) Xboxoztunk, filmet néztünk, iszogattunk, és kisminkeltük magunkat. Inkább azon volt a fókusz, hogy azokkal lépjünk át az új évbe akik igazán közel állnak hozzánk :) Mi élveztük.




 Ez a műszempilla óriási volt, és meglehetősen kényelmetlen. A H&M ben vettem, nem is vártam sokat tőle, elég merev, és nagyon műanyag, de azért dekoratív. Én szeretem a műszempillákat, MAC-eseket szoktam használni, és bírom benne, de ebben fél órát bírtam, nem tudtam kinyitni a szemem, csak félig láttam , vicces volt :) de képen jól mutat :)

És a legújabb körömlakkjaimat is bemutatom nektek, majd holnap :)
Ti milyen sminkben szilvesztereztetek?

2 megjegyzés:

  1. kár, hogy csak felülről vagy csukott szemmel készült fotó a műszempilláról. Kíváncsi lettem volna nyitott szemnél, szemből milyen :)

    VálaszTörlés
  2. igazad van, véletlen volt, fel akartam rakni. :)
    felrakom egy postban azt a képet csak,jó? :)

    VálaszTörlés