2012. január 5., csütörtök

A legújabb lakkok

Sziasztok!
Már nem is számolom a lakkjaimat, mivel meghaladtam a 200at azt hiszem, úgyhogy jobb hogyha a pontos számot homály fedi, a barátom már így is nehezen viseli, vagyis inkább nem tudja megérteni, hogy hogy lehet nekem ennyi smink és köröm termékre szükségem, meg persze ruhára, táskára....  Nyilván sok fiú ilyen, de mivel magamat hoztam sokszor nevetséges helyzetbe a mániákus körömlakk vásárlásaimmal, ezért picit igazat adok neki :) Mindenesetre általában jókat nevetünk rajtam :)

Karácsony körüli körömlakk dömping eredménye: kaptam/vettem őket



Essence lakkok :



türkiz: 38 Choose Me!
rózsaszín: 04 Space Queen
arany: 67 make it golden
csillámos: naill art twins glitter topper 2
NYC: 105 Lights Camera Glitter   - azt írja hogy 7 napig tart, hát az én körmömön meg se száradt, lefolyt.


Ez az ANNY számomra egy új márka. Az egyik nagyon kedves barátomtól kaptam a zöld ANNY-t karácsonyra, és a színe is telitalálat. szép a fedése, jó minőségű. ( persze erről most nincs képem..)  Douglasban lehet kapni, az IsaDoraval van egy árkategóriában. Úgyhogy miután megkaptam, vettem is gyorsan még 3 színt, bármennyit tudnék, nagyon jó színekben van.


Catrice lakkok : amiket imádok, és bármikor ha Rossmannban járok, veszek egy párat. Most ők voltak a soron. 
Megjegyzés: 
  -  az első sor végén lévő sötét kék ( 580 Blues Brother Vol II ), nagyon szép fényesnek tűnt, de körmön teljesen besötétült.
  -   a második sor 4. fekete lakk, lila csillámokkal ( 440 I wear my sunglasses at night ), nagyon szép, de mattul 2 réteg után, kell rá fedőlakk.
             
Amúgy gyönyörű mindegyik!

Első sor:

zöld: 340 Run Forest Run!
olajos: 490 Iron Mermaiden
kék: 410 Pool Party at Night 
lila: 130 Lucky In Lilac
csillámos kék: 580 Blues Brother Vol II

Második sor:

világos zöld: 540 Am I Blue or Green?
grafit: 620 Captain Sparrow's Boat
lila: 420 Dirty Berry
sötét: 440 I wear my sunglasses alt night (?) nehéz elolvasni :)
mályva: 430 Purplelized




 OPI : a másik nagy kedvencem, eddig rendeltem, vagy külföldön vettem őket, tudom, hogy itthon is lehet kapni, de eddig pont olyan helyeken volt kapható, ahol sose járok. de most végre a MOM ban is lehet kapni! :) Úgyhogy minden pénzem veszélyben van :)
 - 1. : lila csillámos: Designer Series ( ezüst kupakos ) - Temptation : festettem már vele a körmöm, de nem fotóztam le, mert nem voltam vele elégedett, ez is nagyon matt és rücskös lett, még próbálkozom, mivel tudnám kihozni belőle a maximumot mert a szíve gyönyörű.
- 2. : kék: shatter top coat : Turquoise Shatter :   Nagyon különleges, gyönyörű, erről lesz kép lejjebb 
- 3. : narancsos rózsaszínes: Designer Series - Bold : ez nagyon szép, pedig ez is olyan mint a lila, de ennél nem zavaró, hogy érdesebb
- 4. : kék matt : Russia navy - Matte: sötétkék matt lakk, szép szín, szép fedés, nem problémás feltenni
- 5. : lila : OPI Ink Suede- elvileg  szarvasbőr finishű, igazából hasonló, bársonyos lesz a textúrája, érdekes, különleges, imádom
- 6. : pici csillámok: Sparkle-icious -magában is szép és fedőlakként is , és könnyebb lemosni mint a glittereseket. 
- 7. : kék csillámos: Katy perry collection : Last Friday Night : azt hittem erősebb fedése lesz, igazából olyan lesz mintha egy zselés műkörömben kék  csillámok lennének, de nagyon szép. és felraktam egy sötétkékre, úgy is gyönyörű  volt



ANNY :
220 diva : szerintem hihetetlenül szép, annyira imádom ezeket a sápadt szürkés lilákat, nagyon jól mutatnak körmön.




-  felturbózva az essence glitter topperrel: még szebb lett:








ANNY
445 silver shadow
igazi ezüst, a képek nem lettek túl jók, nagyon fényes metálos, erős fedésű






Catrice : 540 Am I blue or green?
OPI : Turquoise Shatter






OPI 
OPI Ink Suede




OPI
Sparkle-icious



OPI
DS Bold


OPI
Russian Navy matte


És így a végére 4 újabb OPI:


1.: Meet Me on the Star Ferry 
2.: Aphrodite's Pink Nightie
3.. Blue my Mind
4.: Silver Shatter


OPI
Aphrodite's Pink Nightie
Rainbow Connection ( Muppet collection )


- gyönyörű, nem tudom hogy a képeken jól látszik e, de élőben tényleg nagyon szép volt, és a glitterek ahogy fénylenek, tökéletes.







MAC : Hellyo Kitty- s fehér
OPI Rainbow Connection


- Kipróbáltam fehéren is, élőben szebb volt, jól nézett ki ez is, de a rózsaszínnel jobban.



OPI 
Blue My Mind

- Sok kék lakkom van, de ő lett a kedvencem, nagyon fényes, és olyan sima, mintha matrica lenne.
must have!



- essence holographic topperrel, ami ugyancsak alap darab! :)







Melyik tetszik a legjobban? :)

4 megjegyzés:

  1. juj és még én hittem azt, hogy nekem van sok lakkom a százvalamennyivel :-)
    én nemtom, de én annyira nem vagyok oda az OPI-ért, az Orlyt vagy az Essiet vagy a China Glazet jobban szeretem, mondjuk nem utasítanám vissza, ha hozzámvágna vki 10-15-20 OPI lakkot :-D

    VálaszTörlés
  2. jaaaj. nagyon szépek.. főleg az a két neon lakk *.*
    Az az a Hello Kitty-s meg nagyon cuki :)

    Légyszi nézz be hozzám:
    http://koromessmink.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. A Blue my mind a legcsinosabb, de az Ink suede számomra különleges! Amúgy pedig mindegyik nagyon szép!!!

    VálaszTörlés