2011. október 20., csütörtök

Utazás

Sziasztok!
Ilyen esős időben, mindig Brüsszel jut eszembe ami az egyik kedvenc városom. Ott él a nagybátyám, elég sokszor voltam ott, és nagyon megszerettem. Nem az a tipikus kultikus város, de számomra nagyon kedves :)
Amúgy is imádok utazni, imádom Európa városait.Inkább városnézős típus vagyok, mint tengerpartos. Én szeretek múzeumokba menni, jó éttermekbe, boltokba, és bejárni a városokat gyalog, parkjaikban ücsörögni és figyelni, rengeteget fotózni, érezni a helyet :)
         Ennek kapcsán a kedvenc városaimról csináltam "hangulat képeket". 

Brüsszel:  

Akárhányszor megyek, mindig jó. Azért is szeretem mert kicsi és itt már szinte otthon érzem magam. :) Jól lehet vásárolni, jók az éttermek, gyönyörűek a parkok, és cukik a házak. Brüsszel egy nagyon élhető város.



ha már esős, akkor,
London :

A leghosszabb londoni látogatásom egy hónapos volt, a legjobb barátnőmmel mentünk, nyelvtanfolyamra, nagyon élveztük az egészet, és megszerettük a várost, jó fej embereket ismertünk meg, és mi is még jobba lettünk :) Vásárolni istenien lehet, viszont  nem olcsó semmi, mármint az élet, a kaja..ilyesmi.






Párizs:

Európa legszebb városa nekem. Ide is bárhányszor el tudnék menni, igazi szerelem.  Itt tényleg stílusos nőket látni, és a híres tervezők üzletei is igazinak tűnnek, ide illőnek, elegánsnak, látszik hogy ez természetes élőhelyük.





New York:

Valószínűleg a legklasszabb város a világon :) na jó, nem tudhatom, de fantasztikus hely. Bármikor visszamennék, remélem fogok is. Imádom:) És itt lehet a legjobban vásárolni! De tényleg :) az olcsótól a  nagyon drágáig van minden. És ha valaki ott jár, akár szeretne költeni, akár nem, a Bloomingdale's be nézzen be :)

Ti is szerettek utazni?:)

1 megjegyzés:

  1. ohh,ha tehetném,rengeteget utaznék :) nagyon jók szetteket válogattál össze,öröm volt nézni őket :)

    (és nekem is ide egy Brüsszelben élő nagybácsit *-*)

    VálaszTörlés