2011. október 10., hétfő

Mini haul és napi smink

Sziasztok!
Engem a Glamour nap annyira nem szokott lázba hozni, nem szeretek tolongani, minden üzlet szét van túrva, sorba kell állni, idegesek az eladók... nekem ez nem hiányzik :) úgyhogy nem tartottam a hétvégén óriási shoppingolást, csak egy pár apróságot vettem :) MOM ban és az Allé ban voltam a hétvégén.
A MOM ban nagy örömömre nem is olyan rég megnyílt a French Connection. Imádom! Nagyon tetszik a stílus amit képvisel, főleg mert szerintem pont ez az ami eddig nem nagyon volt Magyarországon. Igaz,hogy nem olcsó, viszont minőségi és stílusos :) Eddig vettem egy egyszerű szürke pulcsi ruhát ott, és egy szilvakék kardigánt, nagyon jó viseletek, de mivel én kiegészítő mániás vagyok, azokat mutatom nektek:
 Imádom a snoodokat, és ez kötött és ilyen 2színű,rögtön beleszerettem :) 

 A nagy gyűrűket is imádom, zöldes fekete a köve.

 Ez azért tetszett meg mert nem olyan nyaklánc amit általában hordok, kicsit különlegesebb.
És a sapka amit a neten csak lilában találtam meg, de ez halvány rózsaszín, puha, gyönyörű :)

És amit szerintem mindenki szeret, az az ajándék, ugyan tudja az ember, hogy sok pénzt elköltött, és az ajándék maga nem nagy érték, de isteni érzés, hogy még azt is kapod :) Ezt kaptuk a French Connectionben:
Szuper lakk neszesszer, benne kis sampon, kondicionáló, body wash, és body lotion, olyan mint a szállodákban, azt is szereti mindenki :)

Ha a MOM ban jártok nézzetek be ide! :)


A másik nagy boldogság a hétvégén, ez a Thomas Sabo charm volt:
Ő is nagyon hasonlít a kutyámra :P Mostanában nem nagyon vettem/kértem charmot, mert sok van, és annyira úgyse használom ki. Viszont ezt muszáj volt . Annyira cuki. 

És akkor pár apróság amit a Glamour nap keretein belül a Douglasban lőttem :

Csak nem egy újabb körömlakk?:)


Annyira megtetszett ez a szín, és bár sok rózsaszínem van, de ez más, és imádom .





Vettem egy IsaDora lakkot is, amit őszintén szólva nem ismertem , nem tudom mit várjak tőle, csak az tűnt fel, hogy a Douglasban egy oszlop alakú állványon sok körömlakk van, csomó szín, odamentem, és nehezen választottam. Nem azért mert mindet akartam, inkább azért mert akartam venni egyet és nem tudtam melyiket.Remélem érthető, hogy mit akartam kifejezni ezzel. Végül ennél a lakknál maradtam. A többi szín se volt rossz, csak nem voltak elég átütők.


Extra long lasting van ráírva,nagyon kíváncsi vagyok rá...
Ami viszont feltűnt, hogy kevés körömlakk van benne. Míg a Chanel körömmlakk : 13 ml, addig ez 6 ml. Nyilván árban is van különbség, csak az űrtartalomra mondom, hogy meglepő,mert nem tűnik annyira kicsinek az üvege,mint mondjuk egy kis essencesnek. Csak összehasonlításként egy átlagos MAC lakk : 10 ml, egy átlagos OPI : 15 ml. van különbség.
De várom már,hogy kipróbáljam .


Hajápolási termékeket vettem még a Douglasban:


Egy Lee Stafford fény spray, egy száraz sampon, a spray re azt írták, hogy hajparfümként is funkcionál, valóban kellemes az illata. A száraz samponra is kíváncsi vagyok,mert nagyon hasznos találmány, de amit vettem először az olyan büdös volt, hogy a hajam ugyan frissen mosottnak tűnt, de én viszont büdösnek . Nem volt nyerő kombináció. :)
A másik 2 termék ugyancsak Lee Stafford de a termék család neve nekem bizarrnak tűnik :) My Big Fat Healthy hair... na de ha ettől elvonatkoztattunk, akkor már jónak tűnik, a sampon azon kívül, hogy óriásira dagasztja a hajat, azt ígéri , hogy eltávolítja az egyéb hajformázók maradványait, amit ha be is tart, szeretni fogom, a kondicionáló pedig segíti a munkáját. Reméljük így lesz :)

Mivel az Alléban a douglasban van MAC, ezért ide is érvényes volt a 20%, ugyhogy megvettem azt a 2 dolgot amit a múltkor elfelejtettem, Erős fekete szemceruza , és egy új paint pot, ami a Painterly színre hasonlít de nekem jobban tetszik, és a Painterlyt amúgy is elkavartam valahova.



És akkor gyorsan a smink amiben vásároltam :



Szokásos tusvonal, de most sötét lila tussal húztam , a világos rész fehér pigmentpor halványan felrakva.

Ti sokat vásároltatok a hétvégén?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése