2012. október 17., szerda

Steamy - Napi smink

Ahogy az eddigi napi sminkes posztoknál láthattátok, a poszt címe mindig a smink legmeghatározóbb termékének a fantázia neve. Ez most sincs másként, a Steamy egy gyönyörű MAC szemfesték, nagy kedvencem, de most nem a szememre használtam, hanem a számra. Ez most nem egy átlagos smink, igazából csak játszottam kicsit a festékekkel, de a kék száj nagyon tetszik ;)




A smink:

A szemem direkt ilyen, még maszatosabbra akartam, és a vaku is levesz belőle. A számra 2 szemfesték került, a Steamy mellett még a Freshwater-t használtam. 

 1.lépés:
















2.lépés:

Ezt a furcsa tusvonal szerűséget  szempillaspirállal csináltam, ez már csak a vicc kedvéért történt, de szerintem jól néz ki azért :)










3.lépés: 

Ezt már tényleg csak a kék miatt, a gyönyörű MAC-es Chromagraphic Pencil ( High Def Cyan ) ceruzával dolgoztam, illetve csak egy vonalat húztam igazából :) 








1 megjegyzés:

  1. Baró a kék száj és a "tusvonalad" is állati, nekem kicsit párducmintára hajaz.... :P

    VálaszTörlés