2012. szeptember 24., hétfő

Emmy Awards 2012

Idén is megrendezésre került az Emmy gála, amit én ugyan nem szoktam figyelemmel követni, de a ruhák mindig érdekelnek belőle.
Lássuk mit viseltek a sztárok a vörös szőnyegen! Nem hoztam képet mindenkiről, csak azokról amik felé bármilyen érzelmet is táplálok.


FAVS:


 Emilia Clarke - Chanel 

Nem volt szerelem első látásra, de ahogy többször láttam a képet, egyre jobban tetszett. Jól passzol hozzá a haj és a smink is.







Nicole Kidman - Antonio Berardi 

Majdnem mindig tetszik amit visel, imádom a jégkirálynős megjelenését, és ez a ruha is csodásan áll rajta szerintem.








Claire Danes - Lanvin

Szép szín, szép ruha, bár a sminkje kicsit túl erős szerintem, és a lenövéssel sem vagyok kibékülve.






Emily VanCamp - J Mendel

Egyszerűen gyönyörű ez a ruha. Szép ez a szürke, és olyan finom a szabása.






Ginnifer Goodwin - Monique Lhuillier

Nem tudom mi tetszik benne, de megfogott, jó az összkép, és passzol a cipő.







January Jones - Zac Posen

Az abszolút kedvenc! Ez a ruha lélegzetelállító, és neki jól áll hozzá az erősebb smink. Gyönyörű!






Julianne Moore - Dior

Remekül kiemeli a hajszínét, kellően egyszerű a szabása, és előnyös. 




 
Kelly Osbourne - Zac Posen

Lehet, hogy elfogult vagyok, de nekem tetszik. Imádom a hajszínét, és tetszik, a színben passzoló ruha.







Lucy Liu - Versace 

Egy istennő ebben a ruhában, amit ha nem ő viselne, lehet, hogy ízléstelennek mondanék, de rajta működik. 




NOTS:



Sofia Vergara - Zuhair Murad

Tetszik a szabás és a szín is külön külön, de így együtt nekem kicsit közönséges.







Amy Poehler - Stella McCartney

Nem sokszor mondtam még McCartney ruhára, hogy nem tetszik, de ez most nem az igazi, és rosszul is áll neki.






Christina Hendricks - Christian Siriano

Gyönyörű és szexi mint mindig, de a ruhának se a színe , se az anyaga, se az öve nem tetszik.






Tina Fey - Vivienne Westwood 

Nem tudom mi vele a bajom, de nem tetszik, a színe talán. Igazából szép ruha, szép szabással, de rajta most ez nem tetszik.







Heidi Klum - Alexandre Vauthier

A ruha itt is fantasztikus, de ezzel a színnel ebben a mennyiségben nem vagyok kibékülve.



Nektek kik voltak a kedvenceitek?

2 megjegyzés:

  1. egyetértek mindenben. Milyen termékeny vagy bejegyzések terén :)

    VálaszTörlés
  2. A notsszal egyetertek, de a favsben nekem Julianne Moore sargaja nsgyon nem - olyan mint 1 pulover.
    Kelly Osbourne meg sztem szornyu, ahogy van. Mint a sajat nsgyanyja. Nicole Kidman viszont lelegzetelallito!!

    VálaszTörlés