2012. február 14., kedd

Valentin nap

Sziasztok :)
A mai téma elég adott , mivel Valentin nap van. Én nem igazán ünneplem, a barátom még kevésbé :P
Úgyhogy nálunk ez nincs napirenden túlzottan, de megértem azt aki tartja, és szereti. Végül is ez csak egy újabb alkalom az ünneplésre, ajándékra, és ugyan mind a 365 nap szeretni kell egymást, de ha van pár olyan pár akik a mai napom még boldogabbak, akkor már megérte. :) Tudom, bármikor lehet romantikázni, és rózsát vinni, de ha valaki ma teszi, annak is örülni kell :)

Csináltam egy sminket, bár én inkább a Valentin nap drámaibb oldalát ragadtam meg, nem szándékosan, de van valami bizarr a képekben. Olyan mint egy nagyon elkeseredett lány akivel Valentin nap előtt szakítottak.... :) Szerencsére erről nincs szó az én esetemben. 














Az igazi drámai hatás: 
:)




Ti készültök valamivel estére?

4 megjegyzés:

  1. Vagány :) A színeket nagyon jól párosítottad, tetszik :)
    A Valentin napról meg ugyan az a véleményem, mint neked, főleg mert sosem volt túl szerencsés ez a napom a szerelem terén (sem).

    Ja, ma megkaptam a nyereményemet, köszi szépen még egyszer, egy álom ez a szín (Club) :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik. :) A szívecskék azok műszempillán vannak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :
      igen, a műszempillán, igazából kicsit kényszermegoldás volt, mert a felső szempillasorra rakva nem mutatott jól, túl merev, és a szívek sem látszottak szépen :)

      Törlés