2011. november 17., csütörtök

Lush

Sziasztok!
Ma egy olyan témáról fogok írni, amit régóta tervezek. Egy nagy szerelmemről a LUSH ról. A kapcsolatunk egy éve kezdődött, amikor a MOM ban beléptem az illatos mennyországba. :) Onnantól karácsonyig mániákus vásárlásba kezdtem, végig mentem a fürdőgolyós korszakon, és ismerkedtem a termékekkel, kerestem a kedvenceimet. Miután rátaláltam a habfürdőkre,minden nap habos fürdőt vettem, illatozott az egész fürdőszoba, heti két tömböt elhasználtam, és teljes őrületben voltam. Aztán szép lassan, sok sok termék után, rátaláltam a kedvenceimre, rengeteg embernek veszek ajándékot innen. És ami még fontos nekem, hogy igazán tudok lelkesedni érte, ha bemegyek a Lushba, kisgyerekké válok, és elvarázsolt arccal nézem a csodákat. Ilyen vagyok még a MAC el, és a körömlakkokkal. :) Úgyhogy ezért szeretném veletek megosztani a kedvenceimet.

Említettem, hogy imádom a habfürdőket. Egy darabot nagyon sokba török, egy kis darabot belemorzsolok a kádba, amikor elkezd folyni a víz,és a kezemmel felhabosítom. Óriási hab tud keletkezni belőlük, és isteni illat.










Őket vettem a legutóbb, és nagyon szeretem mindet. Az egyik kedvencem az első képen a jobb alsó sarokban lévő lilás fehér habfürdő, ami levendulás ( A french kiss ), és isteni nyugtató hatása van. Nagyon relaxáló egy kád levendula illatú habos vízbe bedőlni este. 
Úgyhogy én mindenkinek a habfürdőket ajánlom a fürdőgolyókkal szemben. Mivel egy fürdőgolyót egy fürdéshez tudsz használni,  ugyan illatos lesz tőle a víz, meg színezett, de  úgyis hamar kihűl, így kevés ideig élvezhető. Ellenben a  habfürdő 4 vagy 5 fürdéshez is elég, és melegen tartja a  habréteg a vizet, hogy akár órákig olvasgathassunk a kádban.

Vannak finom tusfürdőik is, de nekem túl erős az illata a legtöbbnek, így én azokat is habfürdőként használom.
Például a The Olive Branch, nekem nagyon ízlik.
 
Léteznek tusfürdő zselék is náluk, amik egyrészt nagyon jópofák, másrészt nagyon illatosak. Ezeket mosdó szivaccsal jó használni, lecsípni egy kicsit a zseléből, és azt a szivaccsal. 
Ebből a műfajból a kedvencem :
Sweetie pie

A szappanjaik is imádni valóak, sok féle van, és nagyon jó illatokban.
A két kedvencem:
Sexy Peel szappan, narancshéj darabokkal, kellemes citrus illatú, és kicsit radírozza, masszírozza a bőrt.



Figs and Leaves szappan, narancsvirággal és fügemagokkal, és aloe verával ami miatt az érzékeny bőrre is szuper.

Arcápolásról annyira nem tudok nyilatkozni, mert csak egy terméküket használom, mert megvannak a bejáratott krémjeim, tonikom, radírom, amiről már írtam a blogon is. De ezt a terméket imádom, ez egy arcpakolás, Mask of Magnamity a neve, mentás arc ( és hát) pakolás, mély tisztítást végez, és megnyugtatja a bőrt. 20 percre felrakom az arcomra, Shrek arcom lesz tőle, és aztán lemosom, és isteni érzés utána. 

És akkor a hajápolásról pár szó. Itt találkoztam a samponkorongokkal, amiktől először idegenkedtem, de kipróbáltam, és az első mosás után olyan fényes lett a hajam, mint amióta festett, soha. Ez nagyon meggyőzött, azóta legalább négyet kipróbáltam, és mindegyik jó volt. Mindegyik más funkciókkal bír, az eladók segítenek kiválasztani a megfelelőt.
Ultimate Shine:
Ez kifejezetten fényt ad a hajnak.
Az ajándék csomagjaikról írtam már nektek, ajándékvadászatkor mindenképp nézzetek be a Lushba. :)

1 megjegyzés:

  1. Én is habfürdő függő vagyok:O És nemrég írtam pont a Lush kedvenceimről:)

    http://enchanting.bplaced.net/?p=512

    VálaszTörlés