2011. szeptember 26., hétfő

Smink ( barátnőmön )

Az egyik nagyon jó barátnőm gyakran megkér,hogy sminkeljem ki,ha megy valahova. Természetesen én örömmel teszem,és igyekszem úgy dolgozni, hogy a végeredmény ne csak szép legyen, de passzoljon hozzá. Sose csinálok túl erős sminket neki,mert az nem az ő stílusa,viszont a szép finom füstös szemek, remekül  állnak neki. Mivel szőke, én nem szívesen festeném bézses,pezsgős árnyalatokkal, nekem az túl homogén, a barna az a minimum, ha finomabb sminkről beszélünk,akkor is. A szép kék szemeihez  is ideális a barna, szerintem nagyon kiemeli, de ez igaz a feketére is természetesen, vagy a szürkére. A kék szemhez nem ajánlják sokszor a kék szemfestéket, de én nem szeretem ezeket a szabályokat,ez smink és egyénfüggő :)
 és akkor lássuk képekkel:











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése